dinsdag 21 december 2010

Terugkijken op 2010 een vruchtbaar jaar!

Terugkijken op 2010 een vruchtbaar jaar!

2010 wat een jaar!  Op 1 maart begonnen met mijn bedrijf  ‘ iektextiles ‘ en nu zo’n tien maanden later is het drukker dan ik ook had kunnen denken en hopen. Ik kan leven van mijn eigen bedrijf hoe leuk is dat!?
Om jullie een beetje een beeld te geven wat mijn cursisten zoal maken en kunnen doen hierbij een serie foto’s met uitleg welke cursus daarbij hoort.
New mamacursus

New mamacursus

New mamacursus

New mamacursus

New mamacursus























Mad-men-vintage-outfitcursus


Mad-men-vintage-outfitcursus
Mad-men-vintage-outfitcursus

Mad-men-vintage-outfitcursus

Mad-men-vintage-outfitcursus

Eendaagse cursus

Kindernaailes

Kindernaailes

Kindernaailes

Kindernaailes

Tienernaailes

Tienernaailes

Tienernaailes

Tienernaailes

Basiscursus



























































Wat heeft het jaar mij gebracht? Een heleboel positieve energie, leuke cursisten en een hoop ideeën voor het  voortzetten van mijn bedrijf. Wat gaat er mee het nieuwe jaar in: Alles ☺ Alle cursussen zitten nagenoeg vol, veel mensen blijven voor een tweede cursus maar ook veel nieuwe cursisten allemaal erg leuk en spannend!

Alle bloglezers bij deze  hele fijne feestdagen toegewenst! Op een gezond 2011 met veel boeiende blogs ☺

Marieke,

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk en zeker als de zaken zo goed gaan.
    Heel veel succes en een creatief 2011.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, klinkt supergoed! Ik wens je een heel succesvol nieuwjaar toe (beter laat dan nooit, niet? )!

    BeantwoordenVerwijderen