zondag 6 maart 2011

Yes!! Ik mag meedoen:-)

Yes! Ik mag meedoen met de eerste ronde voor 'The Battle of Amsterdam' een ontwerpwedstrijd. Eerste ronde is voor Amsterdam Oost (daar woon ik).
Wat is de bedoeling? De bedoeling is dat ik 10 modellen aankleed met een collectie van mijn hand dus zo een 20 kledingstukken voor 23 april....... Ik denk maar zo gelukkig heb ik elke nacht vrij!

Ik heb een thema en dat is Pink, Punk, Chic dit is vooral afgeleid van de stoffencombinatie die ik gebruik en de vormen die ik als inspiratie heb genomen. De Punk komt naar voren het ‘anarchistische’ gebruik van de stoffen- en vormcombinaties> Chique-stoffen> Chic met punkvormen en roze elementen> Pink.  De collectie is voor vrouwen van 20-35 ongeveer die vaak netjes gekleed gaan voor bijvoorbeeld hun werk maar wel lef hebben met het dragen van opvallende/spannende details. 
Moodboard:
 
Een een kleine teaser van één van de ontwerpen voor de collectie de rest moet ik nog even geheimhouden!

Ik hou jullie op de hoogte!

Marieke,

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Marieke, en nu dus ook bloggen. Ik zal je bij mijn favorieten zetten.
    groetjes,
    Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk nieuws! Veel succes met de voorbereidingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, echt leuk ben benieuwd hoever je gaat komen in volgende rondes

    BeantwoordenVerwijderen